02 Mayıs 2025 09:09
Kolkata Metro, PMO Nod'un Howrah Sektörünün tüm bölümünü açmasını bekliyor 5-koridor
Bir yetkili Cuma günü yaptığı açıklamada, Kolkata-U-Bahn'ın tren yüksekliğinin Başbakanlıktan yeşil ışığın Howrah Maidan sektörü 5 koridorlarının bitmemiş rotasını işe almasını beklediğini söyledi.
Kolkata Metro, PMO Nod'un Howrah Sektörünün tüm bölümünü açmasını bekliyor 5-koridor
Doğu-Batı-U-Bahn'ın 16.6 km uzunluğundaki koridorlarının ortasındaki Esplanade-Salah bazlı uzantı bitmemiş kalıyor çünkü iş geç kaldı çünkü toprak birkaç kez suya sızıyor.
İki uçtaki bölümler – Salt Lake sektörü 5 ve Salaldah ve Howrah Maidan'ın Esplanade'ye – şu anda çalışıyor. İkinci bölüm ayrıca Howrah tren istasyonunu Dünya ile birleştiriyor.
2,6 km uzunluğundaki Esplanade -Salah -Stress'in devreye alınması, yetkililerin koridorun tüm uzunluğu boyunca trenler çalıştırmasını sağlayacak -Howrah Maidan'dan Şehrin Bilgi Teknolojisi Merkezi Salt Lake Sektör 5'e. Koridorun çoğu, Hooghly Nehri'nin altında yer alan yeraltında yer almaktadır.
Demiryolu Güvenliği Komiseri yakın zamanda bitmemiş bölümde tren sürmek için tırmanışını başını salladı.
Bir yetkili, Salt Lake sektöründeki tüm V-Showrah Maidan-Stretch'teki operasyonların, son çağrıyı alacak olan PMO'nun serbest bırakılmasına tabi olarak iki ay içinde başlayabileceğini söyledi.
“Sadece PMO sorunu seçebilir ve onayını bekliyoruz” dedi.
Bir devlet yetkilisi PTI'ye verdiği demeçte, rotadaki bazı çalışmaların yönergelere uygun olarak yürütülmesi, başlangıçtan önce bir itfaiye sertifikasının beklenmesi bekleniyor.
Üst düzey bir itfaiye yetkilisi, “Bu rutin bir uygulama. Kolkata Metro Rail Corporation ve Metro Demiryolu Kolkata yetkilileri ile yakından birleştiriliyoruz.” Dedi.
KMRC, Doğu-Batı Metro Uygulama Ajansıdır.
CRS Sumeet Singhal, Esplanade Sealdah rotasının Esplanade Sealdah'ın kapsamlı bir incelemesini yapmasının ardından 28 Nisan'da onay verdi.
Bu bölümde çalışma zeminin altındayken, bir tünel matkabı bir yeraltı suyu merdiveni vurdu ve Bowbazar'daki birkaç evde çatlaklar ortaya çıktı.
Bu makale, metinde değişiklik yapmadan otomatik bir haber ajansı ile beslenmiştir.
Haberler / Şehirler / Dünya / Kolkata Metro, PMO Nod'un Howrah Sektörünün tüm bölümünü açmasını bekliyor 5-koridor
Daha az görmek
Kolkata Metro, PMO Nod'un Howrah Sektörünün tüm bölümünü açmasını bekliyor 5-koridor
Bir yetkili Cuma günü yaptığı açıklamada, Kolkata-U-Bahn'ın tren yüksekliğinin Başbakanlıktan yeşil ışığın Howrah Maidan sektörü 5 koridorlarının bitmemiş rotasını işe almasını beklediğini söyledi.
Kolkata Metro, PMO Nod'un Howrah Sektörünün tüm bölümünü açmasını bekliyor 5-koridor
Doğu-Batı-U-Bahn'ın 16.6 km uzunluğundaki koridorlarının ortasındaki Esplanade-Salah bazlı uzantı bitmemiş kalıyor çünkü iş geç kaldı çünkü toprak birkaç kez suya sızıyor.
İki uçtaki bölümler – Salt Lake sektörü 5 ve Salaldah ve Howrah Maidan'ın Esplanade'ye – şu anda çalışıyor. İkinci bölüm ayrıca Howrah tren istasyonunu Dünya ile birleştiriyor.
2,6 km uzunluğundaki Esplanade -Salah -Stress'in devreye alınması, yetkililerin koridorun tüm uzunluğu boyunca trenler çalıştırmasını sağlayacak -Howrah Maidan'dan Şehrin Bilgi Teknolojisi Merkezi Salt Lake Sektör 5'e. Koridorun çoğu, Hooghly Nehri'nin altında yer alan yeraltında yer almaktadır.
Demiryolu Güvenliği Komiseri yakın zamanda bitmemiş bölümde tren sürmek için tırmanışını başını salladı.
Bir yetkili, Salt Lake sektöründeki tüm V-Showrah Maidan-Stretch'teki operasyonların, son çağrıyı alacak olan PMO'nun serbest bırakılmasına tabi olarak iki ay içinde başlayabileceğini söyledi.
“Sadece PMO sorunu seçebilir ve onayını bekliyoruz” dedi.
Bir devlet yetkilisi PTI'ye verdiği demeçte, rotadaki bazı çalışmaların yönergelere uygun olarak yürütülmesi, başlangıçtan önce bir itfaiye sertifikasının beklenmesi bekleniyor.
Üst düzey bir itfaiye yetkilisi, “Bu rutin bir uygulama. Kolkata Metro Rail Corporation ve Metro Demiryolu Kolkata yetkilileri ile yakından birleştiriliyoruz.” Dedi.
KMRC, Doğu-Batı Metro Uygulama Ajansıdır.
CRS Sumeet Singhal, Esplanade Sealdah rotasının Esplanade Sealdah'ın kapsamlı bir incelemesini yapmasının ardından 28 Nisan'da onay verdi.
Bu bölümde çalışma zeminin altındayken, bir tünel matkabı bir yeraltı suyu merdiveni vurdu ve Bowbazar'daki birkaç evde çatlaklar ortaya çıktı.
Bu makale, metinde değişiklik yapmadan otomatik bir haber ajansı ile beslenmiştir.

Haberler / Şehirler / Dünya / Kolkata Metro, PMO Nod'un Howrah Sektörünün tüm bölümünü açmasını bekliyor 5-koridor
Daha az görmek